سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

پایان مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان

"پرداخت الکترونیک پاسارگاد" قهرمان مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیست و دومین دوره مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان که با حضور 23 تیم، از روز جمعه هفتم آبان در محل هیات شطرنج همدان آغاز شده بود، پس از 9 دور رقابت فشرده، امروز با قهرمانی تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد به پایان رسید. دور نهم و پایانی این مسابقات از ساعت 9 صبح روز گذشته آغاز شد و بر روی میز یک، تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد برابر هیات شطرنج ملایر به تساوی 2-2 رسید و با 27/5 امتیاز قهرمان شد.

دانشگاه بوعلی سینا بر روی میز دو، 3/5-0/5 جام پلاستیک ملایر را شکست داد و با 26 امتیاز دوم شد. در میز سه هم دیدار تیم های صنعت و معدن با پزشکی قانونی، 2-2 مساوی شد تا تیم صنعت و معدن با 24/5 امتیاز سوم شود.

در سایر بازی ها تیم های هیات شطرنج لالجین، سازمان نظام مهندسی، اتحادیه فرش دستباف، نوجوانان ملایر، هلال احمر، اداره کل تربیت بدنی و تالار وحدت حریفان خود را شکست دادند و بازی دو تیم اتاق اصناف اسدآباد با رعد به تساوی انجامید. در جدول رده بندی نهایی تیم های پرداخت الکترونیک پاسارگاد، دانشگاه بوعلی سینا، صنعت و معدن، هیات شطرنج لالجین، هیات شطرنج ملایر و سازمان نظام مهندسی در جایگاه های اول تا ششم قرار گرفتند. خانم افسانه حیدری مهرا به عنوان سر داور و خانم نیلوفر حیدریان و آقای سجاد جهانگیری به عنوان داور، این مسابقات را قضاوت می کردند.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.