سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهری در افتتاحیه نمایشگاه مشترک تمبر و محصولات فیلاتلی:

تصویب 30 تمبر جدید در طی 3 سال اخیر

معاون وزیر ارتباطات گفت: در 3 سال اخیر، 30 تمبر جدید تصویب شد که نشان از گستردگی تمبر بعد از انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مهری معاون وزیر ارتباطات در افتتاحیه نمایشگاه مشترک چاپ تمبر و محصولات فیلاتلی امروز (یکشنبه) در موزه ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه مشترک چاپ تمبر با حضور مسئولان 6 کشور اتریش، بلغارستان، آذربایجان ،ترکیه، ارمنستان و غیره برگزار شد.

وی تصریح کرد: با کشورهای اتریش، آذربایجان و ترکیه یک تفاهم نامه‌ای امضا شد که یکی از مفاد آن، برگزاری نمایشگاه مشترک و چاپ تمبر مشترک بود.

مهری تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه گامی در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه امضا شده است که به طور حتم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بر توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور اثر گذار خواهد بود.
 
وی ادامه داد: گستردگی تمبر در طول تاریخ با تغییرات زیادی همراه بود بطوریکه در 3 سال اخیر، 30 تمبر جدید تصویب شد که نشان از گستردگی تمبر بعد از انقلاب اسلامی دارد.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: تمبر از جهت کیفیت، تنوع و نوع آوری پیشرفت‌های زیادی داشته است که امیدواریم با توجه به تحولات عرصه پست در دنیا، پست ایران هم متحول شود.

مهری بیان کرد: در کنگره 2016 ترکیه، تاکید بر یکپارچگی و نوآوری در پست مطرح شد که امیدواریم بتوانیم از تجارب کشور های عضو اتحادیه جهانی پست برای یکپارچگی و نوع آوری استفاده کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.