سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جمع آوری هدایای مردمی برای نیازمندان جیرفتی

طرح جمع‌آوری هدایای مردمی برای تامین ارزاق شب یلدای نیازمندان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  اسماعیل امیری ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: مراکز نیکوکاری در 7 محله جیرفت برای دریافت هدایای مردمی و خیران آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله ایرانیان در شب یلدا به عنوان سنتی دیرینه مراسمی را با صرف آجیل، میوه و شیرینی برگزار می‌کنند که به نوعی صله رحم و دیداری به یادماندنی است، گفت: کمیته امداد جیرفت آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای شب یلدای نیازمندان است.

امیری تصریح کرد: در مراسم شب یلدا مردم ما صله رحم را که سنتی بسیار زیبا، پسندیده و مورد تاکید دین مبین اسلام بوده را به جا می‌آورند و در این میان هم هستند خانواده‌ها و ایتامی که به دلیل عدم تمکن مالی همانند دیگر افراد متمکن قادر به تهیه آجیل، شیرینی و میوه نیستند پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همانند میوه، شیرینی و آجیل برای توزیع در شب یلدای نیازمندان است.

وی از برنامه‌ریزی هر ساله برای توزیع سیب شب عید به ایتام و خانواده‌های نیازمند در جیرفت خبر داد و گفت: با این اقدام ضمن بهره‌مندی از ثواب کار خیر شادی و لبخند را به خانواده‌هایی هدیه می‌کنیم که توان خرید کمترین را هم ندارند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.