سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کرمان استان نمونه اقتصاد مقاومتی

استان کرمان با فعالیت اقتصادی خود در سال اقتصاد مقاومتی استان نمونه کشور در زمینه اقدام و عمل است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در نخستین جشن اقتصادی  اقتصاد مقاومتی در بخش گلباف با اعلام اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی  استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی و استان موفق در این زمینه است گفت: در کمتر از صد روز صد شغل خانگی در شهر گلباف به وجود آمده است.

حمید ذکاء اسدی  افزود: مردم گلباف  مانند مردم شهرستان قلعه گنج توانستند ثابت کنند با تلاش  و همت اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی با تکیه بر توان و سرمایه های مردمی و نظارت ائمه جمعه یکی از ابتکارات آقای رزم حسینی در راستای همگرایی ارکان حکومت برای توسعه استان بود خاطرنشان کرد: شهرستان قلعه گنج الگوی اقتصاد مقاومتی مطرح و موجب شد تا مقام معظم رهبری در جلسات رسمی از مسئولان درخواست کنند از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج بازدید نمایند.

در ادامه حجت الاسلام عبدالرشیدی امام جمعه بخش گلباف با اعلام اینکه  اقتصاد مقاومتی تنها راه رونق فضای کسب و کار است گفت : باید به تلاشگران اقتصاد مقاومتی بخش گلباف خسته نباشید گفت که با طرح های اقتصادی، فضای کسب و کار را در این منطقه رونق بخشیدند.

همچنین حسین زاده مدیرعامل نهاد معین اقتصاد مقاومتی گلباف با اشاره به اینکه  پنج کانون کار و زندگی زیر مجموعه خانه توسعه گلباف راه اندازی شده است گفت:  اعضا پس از گذراندن دوره های مهارتی-آموزشی در منازل خودشان اقدام به فعالیت می کنند.

وی افزود:  اجرای طرح های مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی با   شعار هر خانه یک کارخانه در بخش گلباف عملیاتی شده است.

وی با اعلام اینکه مرکز توسعه تخصصی توسعه گلباف نیز اموری همچون طراحی و تعریف پروژه، تامین منابع اولیه تولیدات، پیگیری فروش تولیدات و ... را بر عهده دارد خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 300 نفر در کانون های کار و زندگی فعالیت دارند .

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.