سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردان های عزالدین قسام: خون شهید الزواری به هدر نخواهد رفت

گردان های عزالدین قسام در بیانیه ای، ترور «محمد الزواری» را به مردم تونس و مقاومت فلسطین تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المیادین، گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد دستان پلید رژیم صهیونیستی در تونس «محمد الزواری» (از فرماندهان یگان هوایی گردان های عزالدین قسام ) را ترور کرده است. وی یکی از فرماندهانی است که بر طراحی هواپیماهای ابابیل قسام نظارت داشت.

قسام در بیانیه خود افزود: وی شهید فلسطین، تونس و همه ملت های عربی و اسلامی است. وی ده سال پیش به صف مقاومت فلسطین پیوست.

گردان های عزالدین قسام تاکید کرد عملیات ترور شهید الزواری حمله به مقاومت فلسطین است و باید دشمن صهیونیستی بداند که خون این شهید به هدر نخواهد رفت.

قسام همچنین اعلام کرد ما به ملت بزرگ تونس درود و تسلیت می فرستیم که همواره ثابت کرده ملتی انقلابی و مقاوم است.

یگان ترورهای خارجی سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) موسوم به (کیدون) عصر پنجشنبه در خاک کشور تونس، محمد الزواری، از فرماندهان یگان هوایی گردان های عزالدین قسام را ترور کرد.

شهید الزواری 49 ساله که تبعه تونس بود در مقابل منزلش در استان صفاقش تونس با شلیک شش گلوله به قلب، گردن وسرش ترور شد.

وی پنج روز بود که از سفر کوتاه خود به لبنان و ترکیه به تونس بازگشته بود. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که عاملان ترور چهار خودرو برای ترور الزواری اجازه کرده بودند که در داخل یکی از آنها دو کلت ودو صدا خفه کن یافت شد. نکته عجیب این است که عاملان ترور فرمانده حماس این آثار جرم را از خود به جای گذاشته اند در حالیکه سرویس های ترور رژیم صهیونیستی معمولا هیچ رد پایی از خود بر جای نمی گذارند.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.