سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

همایش آشنایی با ظرفیت های شهرک صنفی برنج شمال کشور

همایش آشنایی با ظرفیت های شهرک صنفی برنج شمال کشور فردا در آمل برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران گفت:به منظور تبادل آرا و تجربیات فعالان صنعت برنج استان همایشی در هفته آتی با حضور واحد های صنفی و صنعتی و تشکلهای مرتبط با تولید و عرضه برنج و صنایع وابسته در شهرستان آمل برگزار می شود .

وی افزود: نخستین مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی برنج کشور با هدف تمرکز سیاست گذاری برنج ، تحقیق و توسعه ، برند سازی و بورس برنج در شهرستان آمل حال ساخت است .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران گفت : این مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی با پیشرفت 80 درصد و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مشارکت تجار بازرگانان و صنعت گران برنج شهرستان آمل و سایر شهرستانهای استان در حال احداث است.

ابراهیم یعقوبی افزود:شرکت مجری با هماهنگی این سازمان و بمنظور تبادل نظر و همفکری تمامی فعالان عرصه برنج استان اقدام به برگزاری همایش کرد تا ضمن معرفی ظرفیت های ایجاد شده از مشارکت تمامی فعالان در این عرصه استفاده کند .

این همایش ساعت 8:30 روز 28 آذرماه امسال درشهرستان آمل ،کمربندی شرقی ، 100 متر بعد از پل هوایی جاده قدیم آمل -بابل ، مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.