سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی:مقابل گسترش‌فولاد عدالت فوتبال برقرار نشد/کمالوند:بدترین قضاوت در طول دوران مربیگری‌ام را دیدم

سرمربیان تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز پس از پایان دیدار تیم شان اظهارات جالبی را در خصوص این مسابقه داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید اکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش‌فولاد  که با برتری تیم تبریزی به پایان رسید گفت: به اعتقاد من یک بار دیگر فوتبال روی خودش را به ما نشان داد و عدالت برقرار نشد و در لحظات آخر غافلگیر شدیم. می‌توانستیم برنده شویم اما نشد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه امروز کنار زمین صحنه‌هایی را دیدیم که با روح پهلوانی منافات داشت. چرا که هر نوع تلاشی برای برنده شدن به هر قیمتی خیلی اتفاق خوبی نیست اما ما امروز مشاهده کردیم که بر سر داور فریاد کشیدند تا او را تحت تاثیر قرار دهند و یا بازیکن حریف را تخریب کردند و به نظرم نقطه تاریک بازی امروز زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی برای کسب 3 امتیاز به هر قیمتی بود که ارزشی نداشت.
 
پورموسوی درباره بازی هم اظهار داشت: شکل بازی به گونه‌ای بود که ما چندین فرصت در نیمه اول و نیمه دوم بدست آوردیم و حتی در نیمه اول به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم تیم حریف به انجام بازی مستقل روی آورد. ما با تعویض ‌هایی که در این بازی انجام دادیم نشان دادیم که به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و خوشحالم که بازی پاکی را انجام دادیم؛‌همچنین دو فرصت خوب در محوطه جریمه از دست دادیم و شرایط به گونه‌ای بود که ما می‌توانستیم در لحاظ آخر برنده از زمین بیرون بیاییم. در بازی امروز به چند بازيكن نوجوان بازی دادیم و نمی‌توانستیم با حداقل امتیاز زمین بازی را ترک کنیم که این اتفاق نیفتاد.
 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی استقلال خوزستان حل شده یا خیر، گفت: متاسفانه این مشکلات هنوز حل نشده و حتی با پیگیری‌های استاندار به تمرین برگشتیم اما این مشکلات هنوز ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: یک سال و چند ماه است که زیر نظر بانکی فعالیت می‌کنیم اما باشگاه هنوز به طور کامل واگذار نشده و اگر باشگاه واگذار شود می‌توان هزینه آن را تامین کرد. اما شاید تمایلی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد در اصل مالکیت باشگاه ما در اختیار بانک ملی ایران است.

همچنین فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: این ضعیف ترین قضاوتی بود که در تمام طول مربیگری‌ام دیده بودم توهینی به داور مسابقه نمی‌کنم. توهین محکوم است اما از کامرانی‌فر و اصفهانیان می‌خواهم که چند بار فیلم بازی را ببیند. مگر می‌شود 2 پنالتی یک تیم را ندید؟ بازی تحت تاثیر قضاوت بود. به خودمان اجازه نمی‌دهیم به داور توهین شود اما توقع داریم فیلم بازی را ببینند.
 
وی تاکید کرد: اگر روزی داور بد قضاوت کرد بگویند داور روز بدش بود. ما سه چهار بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودیم. 5 بازی سنگین داشتیم و کیفیت مان پایین‌تر از گذشته بود اما در دقایق آخر بازی در جایی که می‌توانستیم گل بخوریم سه امتیاز شیرین به دست آوردیم و به مدیریت و مالک باشگاه تبریک می‌گویم.
 
سرمربی گسترش فولاد در مورد رمز موفقیت تیمش گفت: من بدون اینکه بخواهم حرف دیگری بزنم سه کلمه می‌گویم؛ لطف خدا، لطف خدا، لطف خدا. واله سه بازی گذشته بازیکن مصدوم می‌شد و تعویض می‌کردیم و می‌گفتند که در سه بازی گذشته خوب تعویض کردید. بحث اصلا فنی و تاکتیکی نبود و فقط لطف خدا شامل حال‌مان شد. ما در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم و سه چهار بازیکن می‌گیریم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.