سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت اداره اتباع و مهاجرین استان قم؛

چهارمین دوره مسابقات افغانستان شناسی ویژه مهاجرین افغانستانی برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقات افغانستان شناسی ویژه مهاجرین افغانستانی به همت اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی سوم دی ماه در فرهنگسرای استان قم برگزار می‌شود.

یوسف حیدری رئیس گروه مهندسی پویا نگار در گفتگو با خبرنگاران حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات افغانستان شناسی ویژه مهاجرین افغانستانی به همت اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی سوم دی ماه در فرهنگسرای استان قم خبرداد و گفت: گروه مهندسی پویا نگار متشکل از متخصصین جوان افغانستانی است که در زمینه‌هایی چون ساخت انیمیشن، تهیه نقشه های سه بعدی و طراحی سایت فعالیت می‌کند و هدف ما در این موسسه از برگزاری چنین مسابقاتی نشان دادن چهره‌ای متفاوت از افغانستان و شهروندان افغانستانی به دوستان ایرانی است.

وی با بیان اینکه سعی داريم با فراهم ساختن فضایی مناسب نسل دوم و سوم مهاجر را نیز با داشته‌ها و پشتوانه‌های فرهنگیشان آشنا سازیم، اظهارداشت: از این رو برای نخستین بار مسابقات افغانستان شناسی را به شکل اینترنتی و مجازی برگزتر می‌کنیم که کار طراحی و مهندسی آن با گروه مهندسی پویا نگار خواهد بود.
 
اضافه می‌شود که  این جشنواره با سخنرانی اساتید و نخبگان افغانستانی، نمایش تئاتر گروه مهاجرین، مشاعره، حضور گروه‌های فرهنگی هنری مهاجرین در قالب غرفه و حضور مسئولان بلندپایه استانی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسینی
۱۰:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
سلام
برای فرستادن آثار به مسابقه باید چیکار کرد