سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران؛

تحریم‌ها را تمدید کردند؛ آیا این نقض برجام نیست؟/ جهاد و ایستادگی تنها راه نجات اسلام است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز، با اشاره به تمدید تحریم‌های ده ساله علیه ایران و اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه این موضوع، ناقض برجام نیست، خطاب به آمریکایی‌ها اظهار داشت: تحریم‌ها تمام شد اما آن را بار دیگر تمدید کردید؛ آیا این ناقض برجام نیست؟

وی افزود: قرار نبود این کار را انجام دهید و قرار بود که اوباما این مصوبه را وتو کند. چرا تمامی حرف‌هایی که زدید را رها کردید؟

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: اما نظام جمهوری اسلامی که بر اساس عقل و دین استوار است، صداقت و امانت خود را در تمام مراحل نشان داد. دیدید شما عهد‌شکن و غیر قابل اعتمادید؟

وی اضافه کرد: این‌ها یک عده کمی هستند که گردانندگان تبلیغاتند اما شما دنیای هفت، هشت میلیاردی، چشم خود را باز کنید که چه کسی حق و چه کسی باطل است؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزادسازی حلب در سوریه از چنگال تروریست‌های تکفیری داعش اظهار داشت: حلب نقطه‌ای بود که در آن مشخص شد سفیانی و دجال چه کسانی هستند. به نظرم، دجال، به آمریکا و صهیونیست‌ها و سفیانی نیز به عرب تطبیق می‌کند. آل‌سعود و تکفیری‌ها اسلام را ابزار دست دجال قرار داده‌اند و خود را مسلمان می‌دانند.

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه در حلب، مسلمانان بر کفر و دار و دسته سفیانی‌ها و دجال‌ها پیروز شدند، اظهار داشت: سفیانی‌ها و دجال‌ها در حلب عقب‌نشینی کردند. این‌ها در تلویزیون با افتخار می‌ایستند و می‌گویند که حلب سقوط کرد. اگر تروریست‌ها کشور شما را بگیرند و ارتش آن‌ها را بیرون کند، آیا این سقوط است یا آزادی؟

وی ادامه داد: این‌ها با وارونه کردن حقیقت و دروغ‌پردازی می‌خواهند اهداف خود را پیش ببرند اما باید استقامت کنیم. من به مردم و ارتش سوریه تبریک می‌گویم.

آیت‌الله امامی کاشانی در ادامه سخنان خود، با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فلسطین مسئله اول جهان است، تصریح کرد: این‌ها با حوادثی که ایجاد می‌کنند، قصد به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را دارند اما جهاد، ایستادگی و صبر، تنها راه نجات اسلام و صهیونیست‌ها و کفار نیز راه بدبختی مسلمانان هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله تمام خاک سوریه و گوشه و کناری که در اشغال این اراذل و اوباش و دجال‌ها و سفیان‌ها هست، آزاد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
از قدیم گفتن تا نباشد چوب تر فرمان نبرد ....... باید فورا فعالیت های هسته ای با حداکثر قدرت شروع بشه
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
با سلام از مسئولان انتظار می‌رود اقدامات لازم جهت نقض برجام را آماده کنند.