سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده اشرف‌غنی در امور اصلاحات و حکومتداری خوب:

افغانستان میدان جنگ برخی کشورها شده است

نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب می گوید که سال آینده دشوارترین سال امنیتی خواهد بود و مردم با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، آقای مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب در سفر به کاپیسا که به منظور بررسی مشکلات اهالی این ولایت در شهر محمود راقی در حضور مقام‌های محلی، مسئولان امنیتی، بزرگان قومی، علمای دینی و فعالان جامعه مدنی این ولایت سخنرانی کرد.

وی بیان اینکه سالی که پیشرو داریم، سالی دشوار و امنیتی خواهد بود و با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود، گفت: با آنکه در سال جاری دشمن به دلیل اختلافات درونیشان شکست خورد، اما اظهار نظر برخی کشورها سبب قوت گرفتن دوباره دشمنان شده و جنگ سخت را شروع خواهند کرد.

او گفت: دشمن از سوی نیروهای امنیتی و هم در نتیجه اختلافات درونیشان شکست خورده اما متاسفانه گفته های اخیر دوستان بین المللی سبب قوت گرفتن دوباره شان شده و در تلاش آغاز جنگ های سخت در سال پیشرو هستند.

این گفته ها در حالی مطرح می شود که گفته می شود همواره پاکستان و برخی کشورهای همسایه متهم به حمایت از هراس افگنی در افغانستان شده اند.

مسعود شماری از کشورهای همسایه را متهم به حمایت از هراس افگنی کرده و تاکید کرد که افغانستان به میدان جنگ کشورهای همسایه تبدیل شده است.

او گفت: متاسفانه افغانستان را به میدان جنگ خود مبدل ساخته اند و هر کدامش میخواهند حریف خود را در افغانستان شکست بدهند اما ما باید متوجه باشیم تا جلو این کارها را بگیرم.

احمد ضیا مسعود از رهبران جهادی، بزرگان قومی و شهروندان کشور خواست تا در برابر گروه های هراس افگن و برنامه های کشور های همسایه ایستادگی کنند و جلو فعالیت آنان را در افغانستان بیگیرند.

حکومت انتظار دارد که با آمدن گلبدین حکمتیار به افغانستان شدت نبردها در سال آینده کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.