سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار در کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش؛

موضوع محیط زیست سیاسی نیست اما احزاب باید به آن توجه کنند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به جهت اهمیت مسئله محیط زیست، احزاب سیاسی هم باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، صبح امروز در اولین کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش که در کانون توحید برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی به اهمیت و ضرورت توسعه پایدار پی برده‌ایم و برای رسیدن به اهدافمان نیازمند برنامه‌ای فراگیر و رو به آینده هستیم.

وی ادامه داد: برای حل معضلاتی که آینده بشر را تهدید می‌کنند، احزاب و گروه‌های سیاسی باید در کنار نهاد‌های مدنی نقش‌آفرینی کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با تأکید بر اینکه احزاب در کنار همه فعالیت‌های سیاسی باید برای فعالیت‌های مربوط به توسعه پایدار و محیط زیست نیز برنامه داشته باشند، تصریح کرد: هرچند موضوع محیط زیست سیاسی نیست اما احزاب سیاسی هم به جهت اهمیت این مسئله باید به آن توجه کنند.

ابتکار با اشاره به اینکه با حمایت‌های رئیس جمهور، شاهد چند برابر شدن جنبش‌های مردم‌نهاد در حوزه‌هایی چون محیط زیست هستیم، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم تا فضای لازم برای مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان را فراهم کنیم که البته در کنار دولت ،تلاش احزاب نیز برای افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.