سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نظارتی بر عملکرد دست فروشان شهر نداریم/ نباید دست فروشان را بدون نظارت در گوشه شهر رها کنیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظارتی بر عملکرد دست فروشان شهر تهران نداریم، اما باید نسبت به این موضوع اقدامات اساسی انجام دهیم.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلاتی که در خصوص عدم ساماندهی دست فروشان شهر تهران به وجود آمده است، اظهار داشت: این که دست فروشان برای مردم مشکلاتی زیادی ایجاد کرده‌اند، غیرقابل انکار نیست، اما باید در نظر گرفت که آن‌ها به دلیل عدم داشتن شغل مناسب، به دست فروشی رجوع کرده اند.

وی افزود: باید در خصوص این موضوع اقدامات اساسی شود و نباید بدون نظارت، دست فروشان را در گوشه خیابان رها کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دست فروشان شهر تهران باید ساماندهی شوند، تصریح کرد: با جانمایی و صدور کارت شناسایی برای این افراد می توانیم تا حدودی از مشکلات بکاهیم.

طلایی با بیان اینکه نظارتی بر عملکرد دست فروشان نداریم، تأکید کرد: نمی‌‌گویم نباید با دستفروشان برخورد داشته باشیم، اما می گویم به دلیل مشکلاتی که در اشتغال کشور به وجود آمده، بهتر است به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنیم.

وی گفت: دستگاه های اجرایی باید بر عملکرد افرادی که برای امرار معاش مجبورند بساط گستری کنند، نظارت و کنترل داشته باشند و همچنین آن‌ها را سازمان دهی کنند تا در فعالیت آن‌ها، عمل مجرمانه ای صورت نگیرد.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.