سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مهلت ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان تا اول دیماه

ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان در فارس از 21 آذرماه آغاز شده و تا یک دی ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد شریفانی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان فارس گفت: نتایج قرعه‌کشی ثبتنام عتبات عالیات در تاریخ 4 دیماه بر روی سایت www.labbayk.ir اعلام و اعزام کاروان از اول بهمن تا آخر فروردین انجام می ‌شود.
وی با بیان اینکه کاروان ‌های اعزامی شامل اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه است، افزود: کاروان ‌ها به دو صورت متاهل و مجرد اعزام می شوند و افراد متاهل مجاز هستند همسر و حداکثر 2 فرزند خود را با  همان هزینه یکسان به این سفر ببرند.
شریفانی با بیان اینکه به زائران و یک نفر از همراه آنها که شامل همسر آنها می ‌شود تسهیلات تعلق می ‌گیرد خاطرنشان کرد:  تسهیلات برای سفر هوایی 1.5 میلیون تومان و برای سفر زمینی یک میلیون تومان با سود 4درصد در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد:  مدت زمان سفر 7 روز است و زائران به شهرهای کاظمین، نجف و کربلا می ‌روند، شهر سامرا به دلیل نداشتن امنیت از لیست حذف شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این سفر برنامه‌های ویژه فرهنگی شامل زیارت قبر حضرت حر، بازدید از کتابخانه و محل اقامت علامه امینی، بازدید از بیت حضرت امام (ره) و صافی صفی(اثیب یمانی) در نظر گرفته شده است.
مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان فارس با بیان این نکته دختران مجرد فقط به صورت هوایی امکان اعزام به عتبات عالیات را دارند تصریح کرد: پارسال 5 هزار نفر ثبتنام دانشگاهیان و هزار و 500 نفر هم متقاضی کاروان دانشگاهی داشتیم که از این تعداد 25 کاروان در 3 نوبت اعزام شد و امسال این تعداد افزایش یافته است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.