سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

حماسه 9 دی متعلق به مردم بوده و برنامه‌های بزرگداشت آن نیز باید توسط عموم مردم اجرایی شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 
رئیس حوزه هنری یزد گفت: حضور آگاهانه مردم و رهنمودهای ولایت فقیه، انقلاب اسلامی را از فتنه 88 نجات داد.

در نشست اعضای کمیته فرهنگی هنری ستاد یوم الله نهم دی‌ در حوزه هنری یزد در خصوص برنامه‌های این کمیته بحث و تصمیم‌گیری شد.

رئیس حوزه هنری یزد نهم دی‌ ماه را نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این روز، 12 دی سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان یزد هم روزی فرخنده و خاطره انگیز برای مردم دارالعباده و دارالعلم یزد است که باید هر دو مناسبت به نحو شایسته گرامی داشته شود. 

محمدصادق کوچک‌زاده با بیان اینکه حماسه 9 دی متعلق به مردم بوده و برنامه‌های بزرگداشت آن نیز باید توسط عموم مردم اجرایی شود، افزود: مردم بابصیرت ایران اسلامی همواره در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب حضوری پرشور و حماسی داشته و دارند و در طول حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب نقش خودشان را به درستی ایفا کرده‌اند.

وی گفت: در ایام 8 ماهه فتنه 88 که انقلاب به خاطر توطئه دشمنان خارجی و غفلت بعضی از خواص داخلی لطمات زیادی را متحمل شد اگر حضور آگاهانه، وحدت آفرین و یکپارچه مردم و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نبود، صدمات جبران ناپذیری بر انقلاب وارد می‌شد.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان یزد به برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده برای نکوداشت این ایام اشاره کرد و افزود: برنامه‌های متعدد و متنوعی در کمیته فرهنگی هنری پیش‌بینی شده که در دهه بصیرت (9 تا 19دی) به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.