سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در 24 ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، طرح هاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا در حوزه حمل و نقل کالا ومسافر در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی، بازرسی و کنترل شرکت هاي باربري و مسافربري را طی 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در این طرح ماموران با بازدید از وسايل نقليه سبک و سنگين که در حمل بار و مسافر فعالیت داشته اند، موفق به کشف بیش از یک میلیارد و 50 میلیون ریال کالای قاچاق شدند.
سردار میرفیضی، افزود: در این طرح بیش از 900 قلم انواع کالای خترجی قاچاق شامل لوازم و تجهیزات خارجی، ظروف خارجی، البسه خارجی، انواع مواد غذایی و خوراکی خارجی از متهمان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران،از عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، پلیس برابر قانون با هرگونه جرائم اقتصادی به ویژه قاچاق کالا به شدت برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.