سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

میزان بودجه باید براساس کارکرد واقعی سازمان‌ها باشد/ لزوم تغییر نگاه دولت در نحوه بودجه‌بندی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر معتقد است؛ بودجه باید براساس تعیین کارکرد واقعی سازمان‌ها برای کشور تعیین شود.

"محمدجواد فتحی" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه باید در نحوه تعیین بودجه سالانه کشور یک خانه تکانی اساسی انجام شود، گفت: هر سال تنها با قرار دادن یک سری ملاک‌های خاص بودجه‌بندی تکرار می‌شود و دولت تنها اعداد و ارقام را کم و زیاد می‌کند.

وی با تاکید براینکه این‌گونه بودجه‌بندی مشکلات کشور را حل نمی‌کند، تصریح کرد: برخی نهادها و سازمان‌هایی زیرنظر دولت وجود دارد که در اصل وجودی‌شان تشکیک می‌کنم و ابتدا باید این سازمان‌های اداری در کشور اصلاح شود.

فتحی همچنین ادامه داد: بعد از اصلاح این سازمان‌ها می‌توان براساس واقعیت‌ها به طور ملموس بودجه را تقسیم کرد تا دیگر شاهد تقسیم‌بندی‌های غیرمنطقی میزان بودجه برخی سازمان‌ها در مقایسه با نهادهای دیگر نباشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: بودجه باید براساس تعیین کارکرد واقعی و میزان ضرورت سازمان‌ها برای کشور تعیین شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی ضمن تأکید بر اینکه بودجه سال 96 در مقایسه با بودجه سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است، گفت: عدم وابستگی به نفت در بودجه سال 96 بسیار محسوس نبوده و تنها برخی مبالغ بالاتر رفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.