سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

لزوم برنامه‌ریزی برای از بین بردن تفکر داعش

امام جمعه پاوه بر لزوم برنامه‌ریزی برای از بین بردن تفکر داعش تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ماموستا ملاقادر قادری اتحاد را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بر لزوم وجود وحدت بین مسلمانان برای رسیدن به اهداف اسلام تاکید کرد.

قادری تاکید کرد: اگرچه امروز کار داعش در حلب تمام شده و امیدوار به نابودی آن در دیگر نقاط هم هستیم، اما باید برای خنثی کردن تفکر داعش برنامه‌ریزی شود.

وی سپس با بیان اینکه صاحبنظران عمر انقلاب‌ها را بین 14 تا 20 سال می‌دانند، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران دهه چهارم عمر خود را با پشتیبانی‌ خداوند، هدایت‌های رهبری، وحدت بین مردم و صبر و ایستادگی و مقاومت آنان سپری می‌کند و این نشان از اقتدار اسلام دارد.

قادری در ادامه رفاه موجود در کشور را به نسبت کشورهای منطقه خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ما در منطقه اورامانات مشکل داریم و با وجود اینکه نظام از خدمت رسانی به مردم این منطقه دریغ نکرده، اما هجمه دشمنان زیاد است.

قادری گفت: دولتمردان باید در این چندماه باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری اقدامات و خدمات موثرتری داشته باشند، تا بتوانیم دفاع مستندی از دولت داشته و مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنیم.

امام جمعه پاوه گرانی و بیکاری را از مشکلات جامعه برشمرد و گفت: برای حفظ مردم و جوانان باید برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی شود.

قادری سپس با تاکید بر اینکه  روحانیون اهل سنت در استان خصوصا در منطقه اورامانات یک کار ماندنی کرده‌اند و اجازه نداده‌اند بین مردم و دولت فاصله بیافتد، تاکید کرد: نقش علما در ایجاد این پیوند پررنگ بوده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.