سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار

یادواره شهدای تاسوعای حسینی در چابهار

یادواره شهدای تاسوعای حسینی چابهار با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و خانواده شهدا در سرسرای فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه چابهار در این مراسم اظهار داشت: همه باید یاد و خاطره شهدا را در مناسبت های مختلف گرامی داریم و از خانواده آنان تجلیل کنیم.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: شهدا بالاترین پاداش و مزد را که همان شهادت در راه خداوند است را کسب کرده اند و جاودانه شده اند.

وی تصریح کرد: احترام به خون شهدا برای ما خیلی ارزش دارد و تمام موفقیت هایمان در صحنه های مختلف به برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با اقدام زیبا کوچه و خیابان ها را مزین به نام شهدا کرده است و این کار سبب غافل نشدن ملت از یاد این عزیزان می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی بیان کرد: صاحبان اصلی این نظام و انقلاب شهدا هستند و ملت ایران به برکت خون شهدا توانسته اند در وحدت، امنیت و آسایش زندگی کنند.

امام جمعه چابهار با بیان اینکه 24 آذر سال 1389 یادآور شهادت عزاداران تاسوعای حسینی در شهر چابهار است، خاطرنشان کرد: دشمنان با انفجار و کشتار مسلمانان هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

به مناسبت شهادت عزاداران تاسوعای حسینی چابهار شماری از مسئولان و امام جمعه این شهرستان با حضور در منزل شهید جواد فدویان با خانواده این شهید معظم دیدار کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.