سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: بازیکنانم باید مقابل استقلال فعل خواستن را صرف کنند

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: شناخت خوبی از استقلال داریم و بازیکنانم باید مقابل این تیم فعل خواستن را صرف کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: تمام تیم ها به دلیل پخش مستقیم بازی های استقلال و پرسپولیس از آنها شناخت کافی دارند. پدیده هم از این قاعده مستثنی نیستیم و از نقاط ضعف و قوت استقلال به خوبی اطلاع دارد.
 
وی افزود: اگر کاری که در طول تمرینات به بازیکنانم گفته ام را درست اجرا کنند مقابل استقلال تیم برتر زمین می شویم. در بازی با پرسپولیس هم در 2 صحنه غافل شدیم و همین عامل سبب شد تا دیداری که دست کم باید یک امتیاز را می گرفتیم، بازنده شویم. تفاوت استقلال و پرسپولیس با سایر تیم ها این است که اگر مقابل آن ها امتیاز از دست بدهید، تنبیهتان می کنند. امیدوارم در بازی فردا چنین فرصتی به استقلال ندهیم.
 
مهاجری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که به نظر شما آیا تعویض اشتباه رضا حقیقی منجر به شکست پدیده مقابل پرسپولیس نشد، گفت: اگر ما در جریان بازی گل می خوردیم و رضا حقیقی در این گل مقصر باشد، حرف شما درست بود اما گل خوردن از روی ضربه ایستگاهی ارتباطی به تعویض بازیکن ندارد. قدرت تاکتیکی پرسپولیس دلیل شکست ما مقابل این تیم نبود.  
 
سرمربی پدیده ادامه داد: به خاطر مشکلاتی که هفته گذشته برای من پیش آمد، تنها گل دوم پرسپولیس را دیدم. ظاهراً در صحنه گل وحید امیری بازیکنانم چالش مانکن را اجرا کردند که این بازیکن را ندیدند. با توجه به موجودی نیمکت پدیده تنها بازیکنی که در آن دقایق می توانست حفظ توپ کند، رضا حقیق بود. وی در جام جهانی بازی کرده و تلاش می کند به آمادگی برسد. حقیقی مدتی از شرایط فوتبال حرفه ای دور بوده و تلاش می کند تا از وضعیت فعلی خارج شود.
 
سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به این که هدف این تیم تنها گرفتن نتیجه نیست، تصریح کرد: من معلم هستم و صرفا دنبال نتیجه گیری نیستم. داور دیدار پرسپولیس و پدیده تنها 2 دقیقه وقت اضافه گرفت و این موضوع برای من جای افتخار دارد. اگر ما دنبال نتیجه گرفتن بودیم می توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم.
 
وی درباره انتقاد برخی از کارشناسان نسبت به کیفیت زمین ورزشگاه ثامن الائمه پس از بارش برف سنگین، گفت: با توجه به اینکه روی زمین ورزشگاه کاور کشیده شده بود کیفیت آن مناسب بود. زمین ثامن یکی از بهترین زمین‌های کشور است.
 
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره این که غیبت وی در 2 جلسه تمرینی پدیده تاثیری این تیم دارد یا خیر، گفت: من با تیم ارتباط داشتم. کادر فنی خوبی هم داریم که مطمئناً تیم را به خوبی آماده کرده‌اند. مهم‌تر از این هم فعل خواستن بچه ها است و امیدواریم شکست مقابل پرسپولیس را در این دیدار جبران کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.