سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اکسین البرز مغلوب مس کرمان

مس کرمان با ده نفر نتیجه بازی آخرنیم فصل را از آن خود کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال صنعت مس کرمان امروز در ورزشگاه باهنر کرمان با نتیجه سه بر یک مقابل اکسین البرز به پیروزی رسید.

 در دقیقه 15این دیدار فرهاد سالاری از داور کارت زرد گرفت و یک دقیقه بعد دومین کارت را در دقیقه 16این دیداردریافت و از زمین مسابقه اخراج شد.

 در این دیدار پر برخورد در ثانیه 20 مس  با گل بازیکن خود جلو افتاد و تنها در ده دقیقه مانده به پایان نیمه اول نیز با دو گل مهدی دغاغله که یکی از روی ضربه ایستگاهی و دیگری بر روی یک ضربه اکرباتیک قیچی برگردون زده شد در همان نیمه اول کار را یکسره کند.

در نیمه دوم هم مس شانس زدن گلهای بیشنر را داشت اما این اکسین بود که در دقیقه 74یکی از گل های مس را پاسخ داد و بازی با همین نتیجه پیروزی برای مس به پایان رسید.

این دیدار حواشی بسیار زیادی داشت که از آن جمله می توان به درگیری بازبکنان ذخیره اکسین و بازیکنان داحل زمین مس در نیمه اول اعتراض شدید سر مربی به تصمیمات داوری و شعار های تمسخر آمیز تماشچیان کرمان برای ارشاد یوسفی دروازه بان سابق مس و دروازه بان کنونی اکسین در این دیدار اشاره کرد.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: مس کرمان ، اکسین ، پیروزی ، گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.