سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

مجتمع مهدیه اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در اردبیل همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) مجتمع تجاری و خدماتی مهدیه اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فتحی افزود: این پروژه تجاری و خدماتی توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب اردبیل و با مشارکت قرض‌الحسنه مهدیه اردبیل احداث شده و مقارن با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) 27 آذرماه با حضور مسؤولان استانی افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه توسط این شرکت که با طراحی زیبا، مدرن و مطابق با معماری سنتی، اسلامی منطقه و مقاوم در برابر زلزله اجرا شده با هدف شناساندن کیفیت مطلوب و بهتر ساخت و ساز این شرکت در داخل شهر و احیای بافت فرسوده شهر دارالارشاد اردبیل بوده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در اردبیل به مشخصات فنی بارز این پروژه اشاره کرد و گفت: مجتمع تجاری‌، خدماتی مهدیه اردبیل در زمینی به مساحت 775 متر مربع با زیربنای ناخالص 3 هزار متر مربع در 5 طبقه و با سازه فولادی و سقف عرشه فولادی در پنج طبقه که شامل 44 واحد تجاری و خدماتی با تأمین پارکینگ واحدها، موتورخانه مرکزی شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی با رعایت مقررات ملی ساختمان و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل همراه با نظارت مسؤولان میراث فرهنگی در مورد معماری سنتی و مصالح بومی، سنتی اجرا شده است.

فتحی افزود: به لطف و عنایت الهی این پروژه با وجود شرایط سخت بافت فرسوده موجود از نظر اجرایی و ترافیک حاکم بر خیابان سیمتری با تلاش شبانه‌روزی ظرف 30 ماه اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: هزینه‌های انجام شده با در نظر گرفتن بها زمین نزدیک به 10 میلیارد تومان است و این پروژه با تلاش همه‌جانبه نیروهای خدوم شرکت و اعضای هیأت مدیره قرض‌الحسنه مهدیه آماده بهره‌برداری است.

وی با نام بردن از مرحوم حاج لطیف نباتی که نقش مؤثری را در تعریف این پروژه و اجرای آن بر عهده داشتند، اضافه کرد: این پروژه را تقدیم به روح بزرگ خیر اردبیلی حاج لطیف نباتی می‌کنیم که انتظار می‌رود اجرای آن مایه خیر و برکت برای بازاریان منطقه باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مجتمع ، مهدیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.