سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مهار آتش سوزی در مرکز خرید کوار+تصاویر

آتش سوزی در مرکز خرید شهر کوار مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر بهروزی گرایی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: این آتش سوزی حدود ساعت 11 امروز شروع شده بود و به علت کمبود امکانات، نیروهای آتش نشانی شیراز برای اطفا حریق به محل حادثه اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه این آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه به آتش نشانی شیراز اعلام شد افزود:3 دستگاه خودرو اطفایی امدادی، 1 دستگاه خودرو اطفایی، 2 دستگاه خودرو سیلندر تنفسی و 1 دستگاه خودرو تریلی آبرسان 33 هزار لیتری به محل حادثه اعزام شد.
علی اصغر بهروزی گرایی با اشاره به اینکه آتش سوزی مهار شد افزود: زیرزمین این مرکز خرید دو طبقه، به طور کامل در آتش سوخته است.
وی اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
همچنین همتی مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای فارس با بیان اینکه 1 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد افزود: از این تعداد خودرو، 2 دستگاه آمبولانس از کوار، 1 دستگاه خودرو آمبولانس از اکبرآباد کوار و 1 دستگاه خودرو آمبولانس و 1 دستگاه خودرو اتوبوس آمبولانس از شیراز به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در این حادثه پنج مصدوم به علت استنشاق دود دچار تنگی نفس شدند كه چهار مصدوم توسط تیم های امدادی مستقر در محل به صورت سرپایی درمان شدند و یك تن نیز به بیمارستان منتقل شد.
























انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.