سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بدهی میلیاردی مشترکان اداری دزفول به مدیریت برق

مدیر توزیع برق دزفول از بدهی 23 میلیارد ریالی دستگاه های اجرایی به این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن نمازی فر، مدیر توزیع برق دزفول بیان داشت: مدیریت جهاد کشاورزی،مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد،ارشاد اسلامی، شرکت نفت،اوقاف و امور خیریه،محیط زیست ،اداره راه وشهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دزفول بدهی خود به مدیریت توزیع برق را پرداخت نکرده اند که تقاضا می شود نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی افزود:مدیریت توزیع برق دزفول برای ارائه خدمات به بخش های صنعت،خانگی،تجاری وروستایی نیازمند دریافت طلب خود و دریافت اعتبار می باشد تا وقفه ای در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود .

نمازی فرد از دستگاه های بدهکار به اداره برق تقاضا کرد بدهی خود را در اسرع وقت به این مدیریت پرداخت کنند.

مدیر توزیع برق دزفول خاطرنشان کرد: علاوه بر این بدهی آموزش و پرورش دزفول نیز بدهی قابل توجهی به توزیع برق دزفول دارد که به دلیل حساسیت کار آموزش و پرورش و مشکلاتی که ممکن است با قطعی برق گریبانگیر مدارس و دانش آموزان شود با ملایمت بیشتری نسبت به این موضوع برخورد خواهد شد و این موضوع در نشستی اختصاصی با مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بررسی خواهد شد.

حبیب اله آصفی فرماندار دزفول اذعان داشت: کلیه دستگاه های اجرایی که به اداره برق بدهی دارند تا هفته آینده موضوع بدهی را پیگیری و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.