سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس:

آمادگی حضور در هر نوع مسابقه ای را داریم

امید رشید گفت: آمادگی حضور در مسابقات بین المللی را داریم و با شرایط فعلی می توانیم در تورنمنت جمهوری آذربایجان نتیجه خوبی کسب کنیم .

امید رشید سرمربی تیم ملی جوانان بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از شرایط این روز ها اردوی تیم ملی پیش از اعزام به تورنمنت آذربایجان گفت: پنجمین اردوی آماده سازی جوانان را سپری می کنیم و قرار است  30 آذر راهی جمهوری آذربایجان شویم. خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی تمرین می کنند و این روز ها شرایط بسیار خوبی دارند.

وی در مورد تصورش از عملکرد ملی پوشان در جمهوری آذربایجان گفت: ما در این مسابقات 7 سهمیه داریم و با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما از آن بهره می برند امیدواریم که نتایج خوبی کسب کنیم . باید بگویم که این اردو پنجمین اردوی ما است و بازیکنان با این تعداد از اردو از شرایط خوبی بهره می برند.

رشید در پاسخ به این سوال که آیا رقابت های آذربایجان با مسابقات داخلی تداخل دارد یا خیر اظهار داشت: بازیکنان ما در رده سنی جوانان هستند و مسابقات پیش روی ما مسابقات بزرگسالان است . ما حتی بازیکنانی که رده سنی شان به گروه بزرگسالان می خورد را به این اردو دعوت نکردیم و عملا نوعی جوان گرایی انجام دادیم. در حال حاضر  بازیکنانی که در اردو حضور دارند متولدین سال های 1378 - 79 هستند.

سرمربی تیم ملی در مورد حمایت ها هم گفت: خدا را شاکریم که مسئولان این روز ها برای جوانان شرایط خوبی را مهیا کرده اند و همه شرایط به گونه ای است که بازیکنان بدون دغدغه تمرین می کنند.

رشید در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان در رده بزرگسالان هم سال های بعد هم می توانند بازی کنند یا خیر گفت: فدراسیون این روز ها توجه خوبی به جوان گرایی دارد. خوشبختانه این روز ها فستیوال های خوبی برگزار می شود و بازیکنان در هر رده سنی می توانند راهی رده بعدی شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس در پایان و در خصوص برنامه های جوانان تا پایان سال عنوان کرد: همه برنامه های از پیش ترسیم شده تا پایان سال اجرا می شود و ما به گونه های آماده ایم که در هر مسابقه ای که فدراسیون جهانی اعلام کند می توانیم حاضر شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.