سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری بیست ودومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم در منطقه خوزستان

مرحله مقدماتی بیست دومین دوره مسابقات سراسری قرآن ،اذان و نهج البلاغه ویژه کارکنان منطقه و خانواده های آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول دارالقرآن منطقه با اعلام این خبر گفت: برگزاری  مسابقات قرآن کریم به صورت سراسری  به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و انس با مفاهیم قرآن کریم همه ساله با حضورعلاقه مندان و خانواده های کارکنان در رشته های مختلف قرآنی شامل : اذان ، تفسیر، قرائت،ترتیل ،حفظ و صحیح خوانی و نهج البلاغه برگزار می شود.

قنبریانی در ادامه افزود: امسال با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان حدود 400 نفر در 7 گروه و7 رشته در دوبخش کتبی و شفاهی به رقابت پرداختند که با توجه به گستردگی و سطح بالای مسابقات از 10 داور بین الملی استفاده شد.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان حدود 40 نفر به مسابقات نیمه نهایی شرکت پالایش و پخش راه پیدا می کنند گفت: تنوع مسابقات یکی از مواردی بود که تیم برگزار کننده به آن توجه خاصی داشت به طوری که در رده های سنی مختلف حضور کودکان ، نوجوان ، جوانان و بزرگسالان به چشم می خورد.

مدیر منطقه خوزستان نیز ضمن بازدید از سالن های برگزاری مسابقات در مراسم افتتاحیه با صدا وسیمای مرکز خوزستان مصاحبه و بر لزوم فراگیری مفاهیم  و مضامین قرآنی در جامعه اسلامی مواردی را مطرح کرد.

انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.