سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کارشناسان طبیعت گردی سراسر کشور در شهربابک

کارشناسان طبیعت گردی سراسر کشور از ۳۰ استان جهت کسب اطلاعات وتجربه اندوزی از پیشرفت های استان کرمان درعرصه طبیعت گردی و بوم گردی از جاذبه های گردشگری شهربابک دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مسئول واحد طبیعت گردی و بومی گردی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان و سرپرست این گروه ۳۵ نفری گفت : طبق یک برنامه تنظیم شده شده توسط سازمان میراث فرهنگی کشور چهارمین نشست هم اندیشی کارشناسان طبیعت گردی کشور دراستان کرمان به میزبانی شهربابک و شهداد در حال برگزاری است.
ایمان موحدی بیان کرد : دو روز از این نشست در شهربابک بود که کارشناسان طبیعت گردی از جاذبه های گردشگری شهربابک بالاخص روستای صخره ای و دستکند میمند بازدید کردند.
وی افزود : هدف از این نشست معرفی جاذبه ای گردشگری استان کرمان به سایر استانهای کشور و کسب اطلاعات و تجربه اندوزی از پیشرفت های استان کرمان در زمینه طبیعت گردی و بومی گردی بود.
کارشناس بومی گردی اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار کرد : استان کرمان در صدر اقامتگاههای بومی گردی کشور قرار دارد که در این میان شهرستان شهربابک در صدر اقامتگاههای بومی گردی استان قرار دارد.
آقای موحدی تاکید کرد : در این نشست سعی شد تجربه هایی نظیر نحوه زندگی ، کوچ عشایری ، خانه های روستایی ، رفتارهای اجتماعی ، فرهنگ و سنن و آداب و رسوم مردم کرمان به این گروه انتقال داده شود.
وی اضافه کرد : در این نشست کارشناسان طبیعت گردی و بومی گردی از ۳۰استان کشور به همراه پنج نفر از سازمان مرکزی میراث فرهنگی کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.