سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

عروس باغ‌های ایرانی در کاشان گوهر اسلام را درخشاند

غرفه"معرفی مبانی اسلام به گردشگران خارجی"در مجموعه جهاني باغ تاريخي فين كاشان اسلام را به گردشگران بیش از 40 کشور از 5 قاره جهان معرفی کرد.

رییس اداره ميراث فرهنگي،صنایع دستی و گردشگری شهرستان كاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: اسلام را به بیش از 100 گروه از گردشگران خارجی در این غرفه که به همت شوراي امر به معروف اداره به مدت 54 در ایام محرم و صفر دایربود معرفی شد.

محسن جاوری،با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت مناسب حضور گردشگران خارجی در مجموعه جهانی باغ فین افزود: 14 مبلغ از موسسه ارتباطات فرهنگي بين الملل قم با توزیع بیش از 200 کتاب و 2 هزار بروشور اسلام و شخصیت امام حسین(ع) را در ایام محرم و صفر به گردشگران خارجی معرفی کردند.

وی با تقدیر از زحمات و همکاری اداره‌های اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت حوزه علمیه کاشان و تلاش های دبیرشوراي امر به معروف اداره میراث فرهنگی شهرستاندر برپایی غرفه"معرفی مبانی اسلام به گردشگران خارجی"در مجموعه جهاني باغ تاريخي فين این شهرستان گفت:با توجه به حضور و جایگاه حوزه‌های علمیه متعدد در سطح شهر کاشان افزایش و توسعه برگزاری این برنامه‌ها با دغدغه بیشتر و برنامه ریزی بهتر در دارالمومنین کاشان ضروری است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.