سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فراخوان همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح ، عفو و دوستی

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح ، عفو و دوستی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سعید رحیمیان رئیس مرکز پژوهشهای فرهنگ اسلامی دانشگاه شیراز و دبیر همایش گفت:همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی، دوم و سوم اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه شیراز برگزار می شود.
وی ادامه داد: بنیان های نظری صلح، عفو و دوستس از منظر ادیان، صلح ، عفو و دوستی در تاریخ و سیاست معاصر در خاورمیانه : نقش ادیان، جلوه های صلح گستری ادیان در هنر ، معماری و ادبیات، عفو ، صلح و دوستی در حفظ محیط زیست از منظر ادیان، صلح ، عفو و دوستی در توسعه سلامت از منظر ادیان، صلح ، عفو و دوستی در روابط اجتماعی ، بین المذاهب و بین الملل : نقش رسانه ها و سازمانهای غیر دولتی، نقش ادیان در نهادینه سازی عفو ، صلح و دوستی در جوامع ، حقوق و روابط بین الملل و صلح ، عفو و دوستی از منظر اندیشمندان انقلاب اسلامی ( امام خمینی) از محورهای این همایش است.
 حجت الاسلام و المسلمین سعید رحیمیان بیان کرد:آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله 30 آذرماه و آخرین مهلت ارسال مقاله 20 دی ماه است.
وی افزود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز پژوهشهای فرهنگ اسلامی واقع در دانشگاه شیراز مراجعه کنند یا با شماره تلفن های 07136139699 و 07136460714 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.