سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی حزب جنبش ملی:

می‌خواهند ژنرال دوستم را ترور شخصیت کنند

عضو مجلس نمایندگان می‌گوید: اظهارات اخیر احمد ایشچی به هدف ترور شخصیت آقای دوستم صورت گرفته‌است.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بشیر احمد تهینج عضو مجلس نمایندگان و سخنگوی حزب جنبش ملی به رهبری ژنرال دوستم می‌گوید اظهارات اخیر احمد ایشچی به هدف ترور شخصیت آقای دوستم صورت گرفته‌است.

بحث در مورد ماجرای جنرال دوستم و احمد ایشچی امروز به مجلس نمایندگان نیز کشانیده شد و اعضای مجلس خواهان بررسی جدی این موضوع گردیدند.

ظاهر قدیر، معاون اول مجلس نمایندگان نیز گفت که از حکومت می‌خواهم در مورد موضوع احمد ایشچی و معاون اول به گونه عادلانه تحقیق کند تا همه چیز معلوم گردد و با مجرم مطابق قانون برخورد شود.

با این حال بشیر احمد تهینج گفت ادعاهای احمد ایشچی یک‌جانبه، انفرادی و مجرد است که مملو با تهمت و دروغ می‌باشد و نماینده‌گان نباید قضاوت عجولانه در مورد این قضیه نمایند.

او عمق این قضیه را جدی‌تر از موضوعی که مطرح شده می‌داند و می‌گوید خود ایشچی از سال‌های طولانی تا به حال با ژنرال دوستم مشکل داشته‌است.

به گفته تهینج اظهارات ایشچی علیه دوستم در تبانی و هم‌کاری با برخی از حلقات صورت گرفته و توطئه به حدی است که پس از آن‌که ایشچی آزاد شد، از آن‌جا به کابل خواسته شد.

آقای تهینج خاطرنشان ساخت که ژنرال دوستم را به گونه فیزیکی و با کمین‌گرفتن نتوانستند حذف کنند حالا می‌خواهند ترور شخصیتش کنند.

سخنگوی حزب جنبش ملی گفت ژنرال دوستم امروز به کابل می‌آید که آنان خاموش نخواهند نشست و حرف‌های برای گفتن خواهند داشت.

خامه پرس نوشت: این در حالی‌ست که اتحادیه اروپا خواهان بررسی عادلانۀ این موضوع گردیده و ارگ نیز با نشر اعلامیه‌یی گفت که این قضیه را از زمان وقوع آن با جدیت بررسی کرده و اقدامات قانونی را حکومت انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.