سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

جابجایی 12 میلیون تن کالا

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: در هشت ماه امسال بیش از 12 میلیون تن کالا در هرمزگان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 4 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علیرضا مجرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اینکه در بخش های کشاورزی و معادن به ترتیب 16 و 31درصد افزایش جابجایی بوده افزود: در جابجایی کالاهای اساسی هم 22 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
وی گفت: در هشت ماه امسال همچنین در بخش ترانزیت کالا بیش از دو میلیون تن کالا از استان به کشورهای همسایه ترانزیت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال دو و نیم درصد افزایش یافته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به هزار و سیصد فقره تصادف جاده ای در محورهای موصلاتی استان در هفت ماه امسال افزود: تعداد جان باختگان جاده ای هشت ماه امسال نسبت به پارسال با صد و شصت و هشت کشته 20 درصد کاهش داشته است.
مجرد گفت: در هفت ماه امسال میزان تلفات جاده ای برون شهری 31 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته و هرمزگان مقام نخست در این زمینه کسب کرد.
وی در خصوص افتتاح شهرک حمل و نقل بندرعباس گفت: از صد شرکت حمل و نقل فعال در بندرعباس تا کنون سه شرکت حمل و نقل به شهرک حمل و نقل انتقال یافتند و تا پایان سال هشت شرکت به مکان جدید منتقل می شوند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: اکنون 45 دوربین مدار بسته در محورهای مواصلاتی استان نصب است که تا پایان سال این شمار به 80 دوربین می رسد.
انتهای پیام/ف
برچسب ها: جابجایی ، کالا ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.