سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پیک نیک پرکنی غیر استاندارد در تربت جام حادثه آفرید+تصاویر

بی احتیاطی یک واحد تجاری، کپسول پرکنی غیر استاندارد در ابتدای منطقه خیرآباد تربت جام منجر به آتش سوزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر آتش نشانی شهرداری تربت جام گفت: متصدی این واحد که در حال پر کردن پیک نیک به صورت غیر اصولی از کپسول های گاز مایع در فضای داخلی واحد خود بود، به علت نزدیکی به منبع گرمایشی باعث آتش سوزی و سرایت به دیگر کپسول ها شد و یکی پس از دیگری با نشت گاز شروع به آتش گرفتن کردند.

جعفر مقدم با انتقاد از عدم نظارت بر فعالیت اینگونه واحد ها در سطح شهر گفت: طبق استانداردهای موجود باید پر کردن کپسول در فضای باز و به روش های ایمن باشد، فعالیت اینگونه واحد ها در سطح شهر ممنوع است و باید برای فعالیت در خارج از شهر مجوز صادر گردد.

وی با اشاره به خطرهای احتمالی از اینگونه اقدام ها گفت: به هر حال این حادثه خسارت جانی زیادی نداشت و متصدی این واحد مقدار کمی جراحات داشت که برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. ولی در چنین حریق هایی احتمال انفجار پیک نیک و کپسول های گاز مایع وجود دارد که باعث بروز حوادث غیر قابل جبران برای خود و همسایگان خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
SHAHRVAND
۱۰:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
این راه کسب روزی حلال نیست هر چند هم فقیر باشند.
اگر انصاف داشته باشند که در سطح شهر پیک نیک پر نمیکنید و باعث آزار و اذیت دیگر کسبه محل، ساکنین و عابرین بشید!!
بنده از دست پیک نیک پر کنی مجاور مغازه خودم آسایش ندارم دچار هزار دردو مرض شدم واقعا انسانیت داشته باشید بخاطر بوی بد گاز مشتری هم نمیتونه چند دقیقه توی مغازه بشینه