سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

انجام ۱۰ عمل جراحی در نخستین روز فعالیت بیمارستان صحرایی میرجاوه

در نخستین روز آغاز به کار بیمارستان صحرایی شهید شوشتری بیش از هزار و 996 نفر خدمت و 10 مورد عمل جراحی انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ رییس بیمارستان صحرایی سردار شهید نورعلی شوشتری شهرستان میرجاوه اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی با تیم تخصصی بالغ بر 100 نفر و با ظرفیت 60 تخت بستری به مردم میرجاوه خدمات پزشکی ارائه می کند و ویزیت بیماران در بیمارستان صحرایی رایگان و در صورت لزوم بیماران به مراکز درمانی ارجاع داده می شوند.

حسن زارع رییس بیمارستان صحرایی سردار شهید نورعلی شوشتری شهرستان میرجاوه افزود: رضایت بیماران از نحوه ویزیت و خدمات رسانی و نظم موجود در سطح نسبتا بالایی است  و در نخستین روز آغاز به کار بیمارستان صحرایی شهید شوشتری بیش از هزار و 996 نفر خدمت انجام گرفت.

وی با اشاره به انجام  10 عمل جراحی در اولین روز افتتاح بیمارستان صحرایی، خاطرنشان کرد: این بیمارستان شامل 25 مرکز تخصصی و عمومی در 14 رشته تخصصی و فوق تخصصی شامل، جراحی عمومی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، بیهوشی، طب فیزیکی، عفونی، اطفال، رادیولوژی، زنان، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، دندان پزشکی، داروخانه، درمانگاه عمومی و تخصصی برادران و خواهران می باشد.

وی تاکید کرد: بیمارستان صحرایی شهید شوشتری به مدت یک هفته به مردم شهرستان میرجاوه خدمات ارائه می کندو هدف ما تنها جلب رضایت خداوند و کمک به محرومین است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.