سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست‌ها و ناکامی‌های پیاپی تروریست‌ها؛

بسیج مردمی عراق حمله داعش به یک روستا را ناکام گذاشت

یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق از ناکامی حمله گروه تروریستی داعش به روستایی در مرز استان‌های دیاله و صلاح‌الدین خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق از ناکامی حمله گروه تکفیری صهیونیستی داعش به روستایی در مرز استانهای دیاله و صلاح الدین خبر داد. 

عدی الخدران (عدی به ضم عین و فتح دال) با بیان این مطلب افزود: حملات گروه داعش، تلاش برای ایجاد رعب و وحشت بین مردم مناطق آزاد شده است. 

وی گفت: عناصر مسلح داعش امروز به روستای مبارک الفرحان در مرز دیاله و صلاح الدین، از سمت منطقه الحاوی (95 کیلومتری شمال بعقوبه) یورش بردند. نیروهای بسیج مردمی که در این منطقه مستقر بودند، موفق شدند با دفع این حمله، مهاجمان را فراری دهند.

الخدران افزود: بسیج مردمی در دفع این حمله متحمل هیچ گونه خسارتی نشده است. 

وی خاطر نشان کرد: هدف داعش از این حملات ایجاد رعب و وحشت در بین مردم مناطق آزاد شده است تا به این ترتیب آنها را وادار به مهاجرت و با سودجویی از این مناطق آنها را به کانون و پناهگاهی برای نیروهایش تبدیل کند. 

روستاهای نزدیک مرز دیاله و صلاح الدین هرازگاهی شاهد حملات گروه تروریستی داعش است اما نیروهای امنیتی و بسیج مردمی موفق به دفع این حملات می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.