سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گنج خانلو:امیدوارم برای رکابزنان ارزش بیشتری قائل شوند

رکابزن دوچرخه سواری گفت:تنها انتظاری که از ریاست جدید دارم این است که برای دوچرخه سواران ارزش بیشتری قائل شوند.

محمد گنج خانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتظاراتی که از رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری دارند اظهار کرد:تنها انتظاری که از رئیس جدید دارم این است که بیشتر برای ما ارزش قائل شود همچنین مسابقه بیشتری برگزار کنند و در رقابتهای بین المللی حضور پررنگ تری داشته باشیم.
 
وی افزود: هم اکنون اگر بخواهیم مقایسه ای بین من و رکابزن آفریقایی انجام دهیم باید بگویم که رکابزن افریقایی که جزو حریفان ساده ما به حساب می آید در سال حداقل 12 کیلومتر رکاب می زند. اما جمع رکاب زدن های بنده هزار و 100 کیلومتر است با وجود اینکه در آخر آنها را پشت سر می گذاریم.بنابراین اگر در رقابتهای بیشتری شرکت کنیم به طور حتم رکاب زدن مان بهتر می شود و حرفه ای تر می توانیم در مسابقات مهم حاضر شویم.
 
گنج خانلو در ادامه تاکید کرد:قراردادم با تیم پیشگامان تمام شد اما برای بستن قرارداد فصل آینده قرارگذاشتم که اجازه بدهند من هم در رقابتها و تورهای بین المللی رکاب بزنم به این خاطر منتظر رضایت آنها هستم تا قراردادم را امضا کنم.
 
وی خاطر نشان کرد:سال گذشته 30 میلیون هزینه قراردادم با تیم پیشگامان بود اما به خاطر اینکه سرباز بودم قرار است 15 میلیون از دستمزدم را به پادگان بدهم.          


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.