سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دستگیری 6 سارق حرفه‌ای خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی کلان‌شهر تبریز از دستگیری شش نفر سارق حرفه‌ای خودرو و قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ نوروزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در منطقه‌ای از تبریز، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ویژه پلیس تبریز قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران 11 جانبازان،با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از سارقان اصلی را شناسایی کرده و وی را هنگام پرسه زنی با یک خودروی مسروقه طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

نوروزی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرم می‌شد، در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشوده و به 12 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو با همدستی پنج سارق دیگر و محل اختفای آنان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ارتباط با این پرونده، دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کلا‌ن‌شهر تبریز در پایان به شهروندان توصیه کرد تا هنگام ترک خودروی خود دقت کنند که درب‌ها و شیشه‌ها کاملا بسته باشند، وسایل شخصی و قیمتی (مانند کیف پول، ساک، گوشی، عینک آفتابی و ...) را بصورت قابل رویت و مشخص در داخل خودرو قرار ندهند و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل سوئیچ و یا قفل پدال و سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند تا شاهد وقوع این نوع سرقت ها نباشیم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.