سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی:

افسران آمریکایی دلیل حضور در عراق را شغل خود می‌دانند/جنگ جهانی علیه نظام اسلامی به راه افتاده است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر هر روز ماهواره‌ها از ایران عکس بگیرند، تصاویر متفاوت خواهد بود زیرا شاهد درخشش روح فعالیت‌های جهادی در این مرز و بوم هستیم.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی دوشنبه شب بیست و دوم آذرماه در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اظهار کرد: به شخصه نمی‌توانم خوشحالی خود را از مشاهده تلاش‌ مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای اعتلای اسلام و ایران پنهان کنم.

وی افزود: امروز در فضای نبرد جهانی به سر می‌بریم، این جنگ بسیار واقعی است و اهداف دشمن و استراتژی‌های او واقعیت‌هایی جاری و کاملا جدی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دنیای استکبار در گستره‌ای جهانی، سال‌هاست تصمیم به اسیر کردن ملت ایران در هیمنه ظاهری خود دارد گفت: دشمنان مصمم هستند مردم مسلمان ایران را تسلیم کنند و به ما بقبولانند بدون تکیه بر آنها نمی‌توانیم ادامه دهیم.

وی ادامه داد: جنگ آنها با ما برای اثبات این دروغ است که بدون وابستگی به غرب، سایر کشورها عقب‌مانده، فقیر، ضعیف و ناتوان خواهند ماند.

سردار سلامی با بیان اینکه جنگی جهانی علیه نظام اسلامی به راه افتاده است گفت: امروز تلاش مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، تنها ساخت سکوهای نفت و گاز، راهسازی، کارخانجات گوناگون، فیبر نوری و مسائلی مانند این نیست، بلکه این محصول عینی فلسفه عمیقی است که در ژرفای مجموعه تلاش‌ها وجود دارد. دشمن سال‌هاست با راهکارهای مختلف، ملت ایران را تحت فشار قرار داده و قصد دارد در حوزه سیاسی، بردارهای نفوذ منطقه‌ای ما را قطع کند و در عوض، سیاست نفوذ خود در جامعه ما را گسترش دهد البته راه‌ها بر روی دشمن بسته است.

وی ضربه از حوزه اقتصاد به نظام اسلامی را راهبردی زنده برای دشمنان و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در نقطه مقابل این تلاش‌ها قرار دارد و آرزوهای دشمنان را به ناامیدی و یأس تبدیل می‌کند.

سردار سلامی اقدامات علمی و فنی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را جهادی بزرگ توصیف کرد و گفت: در ظاهر شاهد سازه‌ها و پروژه‌های گوناگون هستیم ولی باطنی، عقیدتی و معنوی در پشت آنها نهفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: این فعالیت‌ها گویای سرچشمه داشتن در روح انسان‌هایی با همت بلند، صاحب فهم و دارای آرمان و هدف رفیع انسانی هستند.

وی با بیان اینکه عزت اسلام و ایران یکی از اهداف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است گفت: اعتماد ولی فقیه، امید مردم و افتخار ملی، همه و همه در این فعالیت‌ها نهفته هستند.

سردار سلامی تصریح کرد: افسران آمریکایی دلیل حضورشان در عراق و دیگر کشورها را شغل خود می‌دانند ولی جهادگران مسلمان ایرانی، تلاش و کوشش خود را به دلیل عشق و ایمانشان معرفی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه، پرسنل قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و همکاران آنها در پروژه‌ها را افسران نبرد بزرگ اقتصادی دانست و گفت: مطمئن هستم اگر هر روز ماهواره‌ها از ایران عکس بگیرند، تصویری که به دست می‌آید متفاوت از روز قبل خواهد بود زیرا شاهد درخشش روح فعالیت‌های جهادی در این مرز و بوم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک پاسدار و خادم کوچکی از مجموعه سپاه، از تلاش‌های فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، تمام مسئولان و مدیران عامل موسسات، مهندسان طراح، کارگران و همه کسانی که پشتیبانی از امور را بر عهده دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار سلامی افزود: باید در فضای دستیابی به هدفی بزرگ فعالیت کنیم و البته مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نیز تاکنون همین شیوه را در پیش گرفته است؛ اثبات اینکه می‌توان تحت تحریم‌های علمی و محاصره اقتصادی، ایران را به آبادانی و پیشرفت رساند وظیفه‌ای است که همه به دنبال آن هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با افتتاح هر پروژه، گویی عملیاتی بزرگ در سطح فتح المبین و بین المقدس به پیروزی رسیده است گفت: هر طرح عمرانی و سازندگی، تیر خلاصی به قلب دشمنان است و آنها درمانده و عاجز، نمی‌دانند چه راهکاری برای مقابله برگزینند زیرا تحریم، ترور و نبرد اقتصادی، سودی برایشان نداشته است.

وی ادامه داد: مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) باید به این حقیقت واقف باشد که مدیریت یک جنگ را بر عهده دارد، جنگی که اگر در آن شکست بخورد، دشمنان به اهداف خود دست می‌یابند.
سردار سلامی تصریح کرد: قدرت و استقلال اقتصادی، قدرت سیاسی به همراه می‌آورد؛ تحریم را برای رشد ملی بیش از تعامل موثر می‌دانیم زیرا در شرایط تحریم، دشمنان هیچ وزن و نقشی ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شرایط منطقه عنوان کرد: ایران اسلامی توانسته است دشمن را در معادلات منطقه‌ای متوقف کند و به حول و قوه الهی در حوزه اقتصادی و در داخل کشور نیز همین کار را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان گزینه‌های متنوعی را در اختیار دارند که امکان استفاده از آنها در اختیارشان نیست گفت: تحریم یک عمل نیست بلکه انجام ندادن یک عمل است بدان معنا که دشمن به مرحله‌ای رسیده است که تنها راه اعمال فشار به ملت ایران را، عدم تعامل اقتصادی با جمهوری اسلامی می‌داند وگرنه اگر قادر به متوقف کردن ایران بود، همان کار را انجام می‌داد.
سردار سلامی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) باید به مرحله تولید دانش‌اندوزی در سطح اول بین‌المللی برسد و نقشه‌های دشمنان را در همه مراحل خنثی کند.

جانشین فرمانده کل سپاه اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و گفت: این راهبرد جوشیده از ذهن مبارک رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، درخشش خاصی دارد و سپاه پاسداران به وسیله قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، در این راستا حرکت می‌کند و به همین دلیل مغضوب قدرت‌های شیطانی است.

سردار سلامی در پایان با بیان اینکه آمریکا سیمایی جهان سومی یافته است عنوان کرد: تمام زیرساخت‌های ایالات متحده مربوط به 50 سال پیش است اما متخصصان متعهد ایرانی، در حال ساختن کشوری آباد و نوین هستند و بدین ترتیب و با حول و قوه الهی، از تمام آنها جلوتر خواهیم بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۱۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
سلام بر سرداران بزرگ اسلام عزیز وسربازان بی ادعای ولایت /انشاالله شاهد ایرانی سرشار از موفقیتها وپیشرفتهای خیره کننده وکور کنند ه دشمنان قران خواهیم بود تا به یاری خدا زمینه ساز حکومت حقه جهانی ان منجی عالم باشیم .