سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پایان مسابقات فوتسال آموزشگاه های متوسطه اول ناحیه 2 ارومیه

مسابقات فوتسال آموزشگاه های دوره اول متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با قهرمانی دبیرستان امام سجاد (ع) به کار خود پایان داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسابقات فوتسال مدارس متوسطه دوره اول آموزشگاه های آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه که با حضور 18 تیم به مدت 5 روز به میزبانی دبیرستان شهید حبیب زاده در مجمتع ورزشی شهید باهنر برگزار گردید با قهرمانی دبیرستان امام سجاد (ع) به پایان رسید.

طبق این گزارش با برگزاری بازیهای فینال و رده بندی این مسابقات دبیرستانهای امام سجاد(ع)، معراج، ولایت و شهید حبیب زاده به ترتیب مقام های اول تا چهارم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در مراسم اهدای جوایز و کاپ های قهرمانی این مسابقات با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در زندگی اجتماعی ،اظهارداشت: در دنیای امروز،زندگی صنعتی و ماشینی سبب فاصله گرفتن مردم از حرکات بدنی و به دنبال آن بروز انواع بیماریهای جسمی و روحی شده است که تنها راه جلوگیری از این معظلات گنجاندن برنامه های ورزشی در زندگی روزمره است.

محمد مجرد با بیان اینکه ورزش علاوه بر سلامت و نشاط جسمی به سبب اینکه یک تفریح سالم است موجب سلامت روحی و روانی می شود، افزود: باید توجه داشته باشیم که حرکات ورزشی ساده و کوتاه مدت در طول روز می تواند تا حدبسیار زیادی از فشارهای روحی و روانی کاسته و علاوه برتندرستی موجب سلامت روان گردد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع جوانان انجمن های اسلامی دانش آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که معظم له نیز بارها تاکید کرده اند سه مقوله مهم تحصیل،تهذیب و ورزش باید جزو اولویت ها در مدارس و در بین دانش آموزان باشد.

در پایان مجرد افزود : ورزش عامل اصلی در پیشرفت جوانان و یکی از مهمترین عوامل بازدارنده جوانان و نوجوانان در گرایش به معضلات اجتماعی است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.