سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

آمادگی رسانه‌ ای برای ترویج فرهنگ وقف

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان از آمادگی رسانه‌های استان برای ترویج فرهنگ وقف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علیرضا شیروی گفت : در خصوص دو مفهوم وقف و رسانه و کارکردهای این دو می‌توان ساعت‌ها بحث و گفت‌وگو کرد.
 
وی افزود : از یک طرف رسانه در بحث انتقال پیام کارکرد ویژه‌ای دارد که ما از یک منبع پیام را به یک مخاطب منتقل می‌کنیم، در حوزه وقف نیز که یکی از برهان‌های معاد محسوب شده باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم، ما در اصول و عقاید توحید، معاد، نبوت را سه اصل اعتقادی مسلمان شناخته و همواره اصل معاد به عنوان یکی از اصول اسلام است.
 
وی تاکید کرد: ما بر این اعتقاد هستیم که خداوند متعال هر نیاز و هر خواسته‌ای را که در انسان قرار داده در برابر آن نیز پاسخی قرار داده است، اگر غریزه حس جایگاه‌طلبی و حس مدیریت گذاشته وسیله مشروع آن هم در وجود فرد قرار داده و پاسخی هم به نیاز داده است.
 
شیروی اظهار داشت : یکی از نیازهای اصلی انسان میل به جاودانگی است که این میل به جاودانگی خداوند از آنجایی که حکیم و عالم است و میلی را در انسان قرار داده پاسخی هم برای این میل به جاودانگی گذاشته است، پاسخی که برای میل به جاودانگی و نیازی فطری به جاودانه بودن در انسان‌ها فراهم شده موضوع معاد و زندگی اخروی است و پاسخ به این نیاز، دنیای آخرت است.
 











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، رسانه ، وقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.