سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: مهماندوست در ایران هم بهترین مربی جهان شد

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: رضا مهماندوست با تیم ملی ایران هم بهترین مربی جهان شد که نشان دهنده عملکرد موفق وی است.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: من سالها با مهماندوست همکاری داشتم و معتقدم یکی از بهترین مربیان است. امثال مهماندوست در ایران زیاد داریم و اگر فدراسیون فضای کاری به مربیان بدهد شاهد مهاجرت ملی پوشان و مربیان نخواهیم بود.

وی ادامه داد: مهماندوست زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود هم به عنوان بهترین مربی جهان معرفی شد که این نشان دهنده عملکرد موفق وی در زمینه تکواندو است و به دلیل اینکه به فدراسیون انتقاد کرد از کار محروم شد و پس از مهاجرت وی ، فدراسیون علت رفتن مهماندوست را مشکل مالی مطرح کرد.

سرمربی سابق تیم ملی گفت: مهماندوست برای اینکه توانایی خود را بهتر اثبات کند باید زیربنای تیم آذربایجان را با بازیکنان همین تیم قوی کند و کمتر از ورزشکاران ایران یا دیگر کشورها استفاده کند.

کریمی افزود: اگر قهرمانانی مانند ساعی، معتمد و کرمی جایگاه مناسبی در فدراسیون داشته باشند می توانند به پشتوانه سازی تیم ملی کمک کنند و این کار انگیزه ورزشکاران را افزایش می دهد و آنها با کوچکترین پیشنهاد به کشور دیگری سفر نمی کنند.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابت های گرندپری باکو گفت: تیم ملی بعد از المپیک ریو مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت و آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها را نداشت. البته در مسابقات گرندپری فدراسیون جهانی تکواندوکاران هر تیم را مشخص می کند اما برای جام جهانی می توانستیم از ورزشکاران دیگری استفاده کنیم تا آسیب دیدگی ملی پوشان مانع کسب مدال نشود.

کریمی تصریح کرد: اگر اردوهای تیم ملی را با تعداد زیادی از ورزشکاران برگزار کنیم انگیزه ملی پوشان برای ماندن در تیم ملی افزایش پیدا می کند و از پتانسیل های حاضر در لیگ هم می توان به بهترین شکل استفاده کرد تا در رقابت های جهانی نتایج بهتری را بدست آوریم.

سرمربی پیشین تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: اگر فدراسیون از منتقدان خود استقبال و از حضور کارشناسان در جلسات آسیب شناسی استفاده کند می توان به آینده تکواندو امیدوار بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.