سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صنعتی شریف شریک راهبردی مخابرات شد

رییس دانشگاه صنعتی شریف از آموزش مفاهیم نوین IT برای شرکت مخابرات براساس تفاهم نامه ای در این زمینه خبر داد.

محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در واقع با امضای تفاهم‌نامه مشارکت راهبردی مخابرات و دانشگاه شریف این دانشگاه با هدف تزریق مفاهیم نوین IT و رسیدن به یکپارچگی فنی، شریک راهبردی شرکت مخابرات می شود.

وی ادامه داد: با تصویب این تفاهم نامه برنامه پنج ساله میان شرکت مخابرات ایران و دانشگاه شریف به تصویب می رسد. 

رییس دانشگاه شریف بیان کرد: ره‌نگاشت این تفاهم نامه دارای بندهایی است که از مفاد آن تربیت مدیران و کارشناسان خبره صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم با اجرای درست برنامه تحول تا پنج سال آینده به اهداف مدنظر ره‌نگاشت برسیم، اضافه کرد: یکپارچه سازی شبکه ارتباطات ثابت، اولین اقدام مهم تیم مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران در این راستا بود.

فتوحی اظهار داشت: با توجه به تغییرات فناوری و تغییرات بازار مخابرات به شرکایی نیاز دارد که با تزریق دانش و توانمندی به این شرکت مدت زمان اجرای ره‌نگاشت را حتی به کمتر از 5 سال کاهش دهند.

رییس دانشگاه شریف تصریح کرد: این تفاهم نامه امکان برقراری دوره‌‌های آموزشی پیشرفته توسط دانشگاه را با هدف فعالیت نیروی انسانی مهارت پذیر برای مخابرات فراهم می‌‌ کند.

وی با بیان اینکه برنامه ره نگاشت یک برنامه کاملا عملیاتی است، گفت: این شرکت ها به دنبال افزایش نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به منظور تحقق، همکاری با دانشگاه های معتبر کشور هستند، زیرا توسعه مخابرات، پیشران توسعه کشور است.

وی یادآورشد: هدف از این تفاهم نامه بهره برداری مطلوب و مناسب از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه در جهت گسترش فضای بیشتر علمی و توسعه و تعمیم در دانشگاه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.