سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هماهنگی برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مهاباد

بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی هفتم آذر ماه در مدارس مهاباد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر آموزش وپرورش شهرستان مهاباد در نشست هماهنگی برگزاری این مانورگفت: این مانور به صورت نمادین درمدرسه شبانه روزی امین الاسلام با حضور تمام دستگاه‌های خدمات رسان برگزارخواهد شد.

شاوله افزود: در این مانورصحنه واقعی حادثه زلزله بازسازی شده و اقداماتی مانند تخلیه مصدومین تا ایجاد امنیت در محل انجام می‌شود.

این مانور هفتم این ماه با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور اجرا می‌شود.

پهلوانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد هم گفت: هلال احمر طی این هفته برای آمادگی دانش آموزان در برخورد با زلزله و نحوه خروج اضطراری کلاس‌های آموزشی برگزارمی کند.

دبیر ستاد بحران شهرستان مهاباد هم با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران مهاباد درطول سال مانور‌های مختلفی را برای آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و مقابله با حوادث غیرمترقبه اجرا می‌کند، افزود: با برگزار شدن این مانور میزان مانور‌هایی که امسال ستاد بحران مهاباد برگزارکرده به هشت مورد خواهد رسید.

عبدالله پور، میزان عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان را درمانور‌های قبلی مطلوب عنوان کرد و افزود: تا پایان سال هم مانور‌های دیگری ویژه فصل سرما اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: سنجش عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان، مشارکت ساکنان محله‌های مجاور مدارس و میزان تاب آوری دانش آموزان در شرایط بحرانی از اهداف برگزاری این مانور است.

انتهای پیام/ج

برگزاری مانور زلزله در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.