سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انتخاب اعضای کمیسیون قضایی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 96

سخنگوی کمیسیون حقوقی گفت: در جلسه امروز، اعضای کمیسیون قضایی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 96 انتخاب شدند.

حسن نوروزی سخنگوی  کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: لایحه استفاده کنندگان غیر مجاز آب ، برق و گاز در جلسه امروز مطرح شد. 
 
وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگان سازمان مخابرات، وزارت نیرو و پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت. 
 
نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: این لایحه شامل 5 ماده است که استفاده غیر مجاز از آب،‌برق و گاز را ممنوع اعلام کرده و کسانی که به طور مکرر به این اقدام مبادرت می‌ورزند را به مجازات محکوم می‌کند. 

نوروزی خاطر نشان کرد: همچنین افرادی که از نیروهای دولتی در تغییر کنتور و استفاده غیر مجاز از آن دخالت داشته باشند به اشد مجازات محکوم می‌شوند. 
 
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار داشت: مقرر شد به ساختمان‌هایی که به طور غیر مجاز ساخته شده‌اند، آب ، برق و گاز آنها داده شود اما شهرداری‌ها موظفند در مدت سه سال این ساختمانها را تعیین و تکلیف کنند بطوری‌ که یا به آنها جواز داده شود و یا قلع و قمع کنند. 
 
وی افزود: این موضوع باید حتما در دادگاه‌ها رسیدگی شود، همچنین در باغات و یا زمین‌هایی که کاربری مسکونی ندارند اگر ساختمان غیر مجاز ساخته شود به آنها آب ، برق و گاز داده نمی‌شود و شهرداریها و جهاد کشاورزی در رابطه با این موضوع مسئول هستند.

نوروزی در پایان از انتخاب محمد کاظمی، یحیی کمالی‌پور و حسین رضازاده  به عنوان نمایندگان کمیسیون قضایی در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 خبر داد.



 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.