سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تامین سوخت ۴۶ هزار خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی در استان زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ازتوزیع ۲۲ میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای سرما در استان زنجان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود آقا محمدیان مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از توزیع بیش از ۲۲ میلیون لیتر نفت سفید با شروع فصل سرما خبرداد و افزود: این میزان از اول مهرماه سال جاری تا دهه اول آذرماه در بین خانوارهای غیر بهره مند از گاز طبیعی در استان توزیع شده است .
وی گفت: در استان زنجان ۵۴۷ روستای غیر بهره مند از گاز طبیعی وجود داشته که از  این تعداد ۱۷۹ روستا و یک شهر در ناحیه قیدار ؛ ۴۸ روستا در ناحیه ابهر (ابهر – سلطانیه –خرمدره ) و ۳۲۰ روستا در ناحیه مرکزی ( دندی -  ماهنشان – طارم – زنجان ) می باشد.
محمود آقامحمدیان همچنین به میزان ۲۲ میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده در استان اشاره و تصریح کرد: از این میزان ۸ میلیون و ۵۳۵ هزار لیتر در ناحیه قیدار ؛  ۸۵۵ هزار لیتر در ناحیه ابهر و ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر در ناحیه مرکزی توزیع شده است.
وی در ادامه تعداد خانوارهای غیر بهره مند از گاز طبیعی در استان را ۴۶ هزار خانوار عنوان داشت و افزود: از این تعداد خانوار نیز ۱۸ هزار خانوار در ناحیه قیدار ؛ ۲ هزار خانوار در ناحیه ابهر ؛ ۲۶ هزار خانوار در ناحیه مرکزی می باشد.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: سوخت ، گاز طبیعی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.