سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ندا شهسواری در جمع 16 بازیکن برتر رقابت های بین المللی فنلاند

«ندا شهسواری» بانوی قهرمان کرمانشاهی در جمع 16 بازیکن برتر رقابت های فنلاند قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ «ندا شهسواری» بانوی قهرمان کرمانشاهی و ملی پوش تنیس روی میز ایران در رقابت های بین المللی فنلاند «وینتینگ ما» بازیکن چینی الاصل نروژی را شکست داد و به جمع ۱۶ بازیکن برتر این رقابت ها راه یافت.

مسابقات آزاد بین المللی فنلاند از روز پنجشنبه در هلسینکی آغاز شده است و در ادامه رقابت های انفرادی، ندا شهسواری ملی پوش المپیکی ایران با رنکینگ ۲۷۵ موفق شد ۴ بر ۲ مقابل «وینتینگ ما» بازیکن چینی الاصل نروژ دارای رنکینگ ۱۳۴ و سید یک مسابقات غلبه و به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات راه یابد.

شهسواری پیش از این نیز موفق شده بود با حساب ۴ بر ۲ مقابل «وان بوهیمن» از هلند چیره شود و در بازی دوم نیز ۴ بر ۳ «ابرامیان» از روسیه را شکست داده بود.

وی در ادامه با برنده بازی ورزشکاران بلاروس و ژاپن مسابقه می دهد.

مریم صامت دیگر ملی پوش ایران در این مسابقات ابتدا با حساب ۴ بر ۱ برابر «هایوگن» از نروژ به پیروزی دست یافت و در دومین دیدار ۴ بر صفر برابر «کازانتسوا» از روسیه مغلوب و راهی جدول بازنده ها شد.

مریم جمالی فر نماینده جوان ایران نیز در اولین مسابقه با نتیجه ۴ بر صفر برابر «شوهان من» از هلند مغلوب شد.

در رقابت های تیمی این مسابقات نیز ملی پوشان ایران ابتدا ۳ بر ۱ مقابل نروژ به برتری دست یافتند و در بازی دوم با همین نتیجه مغلوب بلژیک شدند و دور مسابقات تیمی کنار رفتند. در رقابت های تیمی هر دو تیم ژاپن به فینال راه یافتند.


انتهای پیام/پ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.