سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اکران فیلم‌های عمار در فارس

فیلم‌ های جشنواره عمار در تمام شهرستان ‌ها و بخش ‌های استان فارس اکران می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی یزدان شناس دبیر جشنواره فیلم عمار در استان فارس با اشاره به آغاز توزیع فیلم ‌های این جشنواره گفت: جشنواره عمار در دو بخش فعالیت می ‌کند، بخش نخست که توزیع و اکران فیلم‌ها است و از6 آذرماه این بخش شروع شده و در تمامی شهرستان‌ ها شیراز و بخش‌ های استان امکان اکران فیلم‌ ها وجود دارد.
وی با بیان اینکه بخش دوم جشنواره مربوط به ارسال آثار، داوری و اعلام آثار برگزیده است، افزود: این بخش براساس برنامه ‌ریزی اعلام شده هر سال 9 دی ماه برگزار می ‌شود.
یزدان‌شناس ادامه داد: این امر به این دلیل است که دبیرخانه هنوز درحال دریافت آثار از استان ‌ها است و آمار دقیقی نمی ‌توان اعلام کرد.
دبیر جشنواره فیلم عمار در استان فارس با اشاره به اینکه یکی از آثار ارسالی از استان فارس در سطح ملی اکران می ‌شود، خاطرنشان کرد: فیلم « آن مرد زنده است» به کارگردانی علی نیکومنش به دلیل ویژگی‌ های ممتازی که داشته در سطح ملی اکران می‌ شود و برنامه‌ ای ویژه برای رونمایی از آن در نظرگرفته شده است.
وی تصریح کرد: امسال 6 دی، وی دی از دبیرخانه جشنواره به استان‌ ها ارسال شده که شامل آثار داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و تیزر می‌ شود و علاقمندان می‌ توانند با مراجعه به سایت AmmarFest.ir از نحوه دریافت فیلم‌ ها اطلاع کسب کنند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.