سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خروج 776 خانوار از زیرپوشش کمیته امداد داراب

مدیر کمیته امداد امام خمینی داراب از خارج شدن 776 خانوار مددجو از زیر چتر حمایتی این نهاد از آغاز امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی نوربخش مدیر کمیته امداد داراب با بیان اینکه هدف کمیته امداد توجه بیشتر  به نیازمندان مناطق محروم است، گفت: توانمند سازی خانواده‌ های زیر پوشش و جایگزینی آن ‌ها با نیازمندان در نوبت حمایت از رسالت‌ های اصلی کمیته امداد است.
وی افزود: خروج خانوار ها فقط در سرفصل کمک ‌معیشت بوده و سایر مساعدت‌ ها در قالب حمایت‌ های چندخدمتی و زمان‌ دار تا رسیدن خانوارها به خودکفایی کامل ادامه دارد.
نور بخش با اشاره به اینکه کمیته امداد با مدیریت فقر و نگاه کلان به پدیده محرومیت‌ زدایی برای توانمندسازی مددجویان و خروج آن‌ ها از چرخه حمایتی تلاش می ‌کند، ادامه داد: در این برنامه باید سالانه 10 درصد از مددجویان خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شوند تا رسیدگی مطلوب‌ تر و بیشتر به افراد زیرپوشش صورت گیرد.      
وی تصریح کرد: در این برنامه کمیته امداد موظف است پس از طرح مصادیق خاص شامل خانواده‌ هایی که در کمیسیون پزشکی تائید نمی‌ شوند و خانوار های برخوردار از وام‌ های خودکفایی و خانواده‌ های بهره‌مند از بیمه‌ های تأمین اجتماعی و مسکن را که قابلیت توانمند سازی دارند احصا و در قالب کمیسیون حمایت و توانمندسازی نسبت به خروج مددجویان اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.