سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف 185 عدد باتری خارجی قاچاق در مازندران

رئيس پليس آگاهی مازندران از کشف 185 عدد باتری خودروی قاچاق به ارزش 740 ميليون ريال در شهرستان های ساری ، بابل و بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ رضوانی گفت : در اجراي طرح مبارزه با کالاهاي خارجي قاچاق و به منظور حمايت از توليدات داخلي ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پي تحقيقات پليسي از ورود و عرضه انواع باتري هاي خودروي خارجي قاچاق در اين استان با خبر شدند .

سرپرست پليس آگاهي مازندران افزود : ماموران با هماهنگي هاي قضائي و بکارگيري تيم هاي اطلاعاتي و عملياتي در شهرستان هاي ساري ، بابل و بابلسر از چندين واحد صنفي عرضه باتري خودرو در اين شهرستان ها بازديد کردند .

وي در ادامه تصريح کرد : ماموران در بازرسي از واحدهاي صنفي مورد نظر در مجموع 185 عدد انواع باتري خارجي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ رضواني ، با اشاره به اين که ارزش ريالي کالاي کشف شده بالغ بر 740 ميليون ريال برآورد شده است ،خاطر نشان کرد : اموال کشف شده به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي استان تحويل شد .

رضواني در خاتمه با اشاره به اين که هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرايي، مصرف زدگي و نابود اقتصاد ملي است گفت:قاچاق کالا تخريب زير بناي اقتصاد کشور و ناديده گرفتن حق نسل فردا براي رشد و بالندگي است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.