سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیحا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تنها یک درصد از محصولات کشاورزی کشور ارگانیک است

مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت: قریب به یک درصد از محصولات کشاورزی کشور ارگانیک هستند، البته ایران از ظرفیت بسیار بالایی در تولید، توزیع و عرضه این نوع محصولات برخوردار است.

محمد مهدیار مسیحا مدیرکل روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: محصولات ارگانیک فقط در غرف مشخص شده میادین میوه و تره‌بار شهرداری یعنی میدان لواسانی، جلال آل احمد، صادقیه، سهروردی، هروی، آزادگان و سردار جنگل عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت اجاره غرفه های عرضه محصولات ارگانیک توسط تولیدکنندگان 30 درصد پایین تر از قیمت کارشناسی مصوب است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه محصولات عرضه شده در سایر غرف میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارگانیک نیستند، افزود: این محصولات طبیعی بوده و مورد تأیید بهداشت و استاندارد است.

مسیحا با اشاره به اینکه محصولاتی که ارگانیک نیستند، محصولات بدی نیستند گفت: قریب به یک درصد از محصولات کشاورزی کشور ارگانیک هستند، البته ایران از ظرفیت بسیار بالایی در تولید، توزیع و عرضه این نوع محصولات برخوردار است.

وی بیان داشت: سازمان مدیریت میادین شهرداری در اشاعه فرهنگ استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک و اولین نهاد دولتی محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: در سال 88 اولین نمایشگاه تولید و عرضه محصولات ارگانیک در سازمان میادین برگزار شد و دی ماه امسال نیز نهمین دوره از این نمایشگاه به شکل بین‌المللی و با حضور شرکت‌های تولید کننده داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.