سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

سقف بازار گلستان کتاب تعمیر و از امروز پذیرای شهروندان مشهدی است

مسئول بازار گلستان کتاب شهرداری مشهد گفت: بخش کوچکی از سقف بازار در پی ریزش برف فرو ریخته که با توجه به تعطیلی بازار در جمعه، صدمه انسانی به همراه نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد حسین مقدم‌زاده افزود:در پی نظافت و تعمیر سقف، این بازار از شنبه 20 آذر به روال همیشه پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی گفت: بازار گلستان کتاب همه روزه از ساعت 10 تا 13 و 17 الی 22 فعال است و با توجه به اینکه ریزش سقف بازار جزئی بوده و تعمیر آن شبانه انجام شده است؛ این بازار از امروزازساعت 10 صبح فعال است.

مسئول بازار گلستان کتاب شهرداری مشهد با اشاره به اینکه سقف این بازار که یک بازار فرهنگی وهنری محسوب می‌شود؛ با چترهای رنگی پوشیده شده است؛ گفت: این بازار در حقیقت یک بازار روباز است که با این چترها به نحوی هنرمندانه و چشم نواز مسقف شده است. البته در نظر داریم در سال آتی سازه دیگری را برای تزیین سقف بازار طراحی کنیم.

مقدم زاده در خصوص خدمات ارائه شده در این بازار گفت: 20 غرفه فروش کتاب در این بازار فعال است. همچنین یک غرفه با عنوان «کافه کتاب» در بازار گلستان کتاب در نظر گرفته شده است که همه روزه از 9 صبح الی 21 شب پذیرای منتقدین، فعالان فرهنگی، نویسندگان ، شعرا و فرهیختگان است؛ در حقیقت کافه کتاب یک پاتوق فرهنگی برای اهل قلم است.پ

وی افزود: تا پایان سال جاری، غرفه‌ای با عنوان کافه کتاب کودک در بازار راه‌اندازی خواهد شد که به طور تخصصی به عنوان پاتوق اهالی ادب و هنر حوزه کودک و نوجوان به فعالیت خواهد پرداخت.

انتهای پیام//ف.ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.