سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

توسعه راه های مواصلاتی مهران

امام جمعه مهران گفت: به همت قرارگاه سازندگی سپاه راه های مواصلاتی این شهرستان در حال توسعه می باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی گفت : آنچه که باعث استمرار انقلاب امام خمینی(ره) که حد فاصل انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب حضرت ولیعصر (عج) می باشد الگو گرفتن و پایبندی به قیام حسین (ع) بوده است.
 
وی افزود: انقلاب امام خمینی(ره) که پایه گذاری شد بر مبنای اصول امام حسین (ع) و قیام مهدوی بود که با وجود تحریم ها روی پای خودمان ایستادیم و توانستیم استقلال و آزادی خود را حفظ کنیم.
 
خطیب جمعه مهران تصریح کرد: عدم اعتماد به دشمن و فریاد رسای مرگ بر آمریکا از اصول انقلاب ما در این 38 سال بوده یقینا با حفظ ااین اصول انقلاب تثبیت شده و ثمره آن را تمام عالمیان خواهند دید.
 
حجت الاسلام والمسلمین ولد بیگی ادامه داد: زمانی جوشش غیرت انقلاب در خون ما جریان دارد اعتماد به دشمن برایمان مضحک است  و از عاقبت اعتماد به دشمنان باید دیگران را آکاه ساخت.
 
وی با اشاره به روز تصویب حقوق بشر افزود:بزرگترین پایمال کننده حقوق انسانها آمریکاست که برای دست یابی به اهداف شومش از هر حیله و نیرنگی استفاده می کند.
 
امام جمعه مهران گفت: بشر در نگاه آمریکا عروسک خیمه شب بازی است که همچون آل سعود و آل خلیفه آمریکا و اسراییل را اربان خود می دانند که این با شعار هیهات من الذله منافات دارد.
 
خطیب جمعه مهران اظهار کرد: اگر تمدید 10 ساله تحریم های ایران در کنگره اتفاق نمی افتادچهره خبیث آمریکا برای همه پنهان می ماند.
 
حجت الاسلام والمسلیمن ولد بیگی تصریح کرد: نباید به این دشمن توجیه گر اعتماد کرد و مذاکره به تاریخ پیوسته لذا با وحدت میتوان در مقابل این دشمن ایستادگی کرد.
 
وی با گرامیداشت هفته وحدت نیز گفت: تنها راه مبارزه و پیروزی در برابر دشمنان وحدت بین شیعه و سنی، تمام اذهاب، گروه ها و تقویت انسجام ملی است.
 
امام جمعه مهران یاد آور شد: آرایش سیاسی در ایران به انقلابی و ضد انقلابی تغییر یابد تا هرکس قلبش با انقلاب بود و دل در گرو انقلاب دارد با کسانی که به دشمن اعتماد می کنند مشخص و ضد انقلاب در نگاه مردم سرد شوند.
 
حجت الاسلام والمسلیمن ولدبیگی به اعلام نارضایتی مردم از قیمت تعرفه های برق اشاره کرد و گفت: نمایندگان باید رایزنی تعرفه برق این شهرستان که در برخی از روزها گرمترین نقطه استان و کشور نیز می باشد از شش ماه به 9 ماه تغییر دهند تا فشار کمتری از جهت هزینه برق به مردم وارد شود.
 
وی نگاه جدید مسولان به مهران را خوب تصویف کرد و گفت: مهران ظرفیت خوبی برای توسعه دارد که اکنون نیز به همت قرارگاه سازندگی سپاه راه های مواصلاتی این شهرستان در حال توسعه می باشد.
 
 





 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، راه ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.